The EUropean learning – a chance for RURAL school (EURURAL)
Proiect ERASMUS + (KA1)
Perioada de desfășurare: 01.11.2020 – 31.10.2021
Scopul proiectului: – dezvoltarea competentelor profesionale ale cadrelor didactice prin cursuri de formare în țări ale Uniunii Europene
Obiectivele proiectului:
– îmbunătățirea activității instructiv-educative prin învățarea de noi metode si tehnici de predare-învățare în care tehnologia informației și comunicațiilor poate fi integrată cu ușurință;
– învățarea unor metode de gestionare a conflictului pentru crearea unui mediu școlar sigur și favorabil învățării și
dezvoltarea dimensiunii europene a școlii;
Grupul țintă: – opt cadre didactice ale Școlii Gimnaziale „Nicolae Iorga” Buhalnița si structurilor arondate.
Echipa de proiect:
- Director Prof. Galben Diana-Loredana – reprezentant legal/ responsabil diseminare proiect
- Prof. Oniceanu Adina-manager de proiect
- Prof. Irimia Adina-Elena-responsabil evaluare/logistică
- Prof. Pintilie Beatrice-Loredana-responsabil monitorizare proiect
- EconomistTescu Maria-Carmen – expertul financiar
MOBILITĂȚI:
Cursul1: 26.07.2021-31.07.2021 – 4 profesori vor participa in Florence, Italy la cursul „ICT as a Tool for a
Student Centered Classroom”. Europass Teacher Academy
Activitatea are ca obiectiv principal combaterea eșecului in educație
reducând părăsirea timpurie a școlii prin integrarea și utilizarea eficientă a resurselor digitale în cadrul
procesului de predare. Prin acest curs participanții vor fi motivați să integreze în mod eficient TIC în
predare, astfel încât elevul să fie în centrul procesului de predare-învățare
Cursul 2: 16.08.2021-21.08.2021 – 4 profesori vor participa în Barcelona, Spania la cursul „Conflict
Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention”. Europass Teacher Academy
Activitatea are ca scop dezvoltarea unor tehnici și abilități de comunicare și intervenție în cadrul
situațiilor conflictuale de la nivelul clasei.
Prin acest curs participanții își vor îmbunătăți abilitatea de a modela și de a încuraja ascultarea activă și
empatia în rândul elevilor de astăzi, cetățenii activi de mâine, prin activități practice ce pot fi aplicate
imediat în clasă; se vor bucura de o mai buna conștientizare a nevoilor emoționale ale elevilor și vor
dobândi abilități ce îi vor ajuta in promovarea unor relații în clasă mult mai puternice, creându-se astfel
un climat mult mai favorabil/ pozitiv în școală, atât pentru profesori, cât și pentru elevi.
POSTMOBILITATE:
- a) reflecții după fiecare flux – integrarea la nivelul organizației a experienței obținute în urma cursului
– prezentare în cadrul Consiliului Profesoral, în cadrul ședințelor cu părinții
- b) diseminare
- c) susținerea la fiecare clasă a cel puțin două lecții în cadrul cărora să se utilizeze tehnici și instrumente
dobândite în urma celor doua cursuri
d)monitorizare si evaluare